Från och med Du.

Hostar upp allt inuti min ynkliga lilla kropp.
allt från slem till något större levande organ.

Poppar Oskar Linnros. Och ja. Jag tycker han är precis lika snygg och bra som alla andra tjejer.
Han gör sitt bättre nu än i snook.

Är förväntansfull inför en lägenhetsvisning imorgon. Vi kommer rätt säkert inte ens vara med på budgivningen.
Men det är roligt. Jag vill ha den lilla tvåan som inte alls är speciell men väldigt dyr, och jag har ingen aning om varför.
Ser potential.


min. nya. grej. är. att. skriva. i. punkter.





Förövrigt kom jag hem i fredags från en vecka med släkten, vi har målat hus, ätit lyxig mat, druckit gott vin och spelat familjespel. Välbehövd komma ifrån stan-semester.
I Lördags firade vi babys 25årsdag med firande på landet, sen fortsatt fest i lägenheten.
Igår vaknade jag upp med feber och hosta, så vi firade den riktiga dagen med bakismat och senare en liten kräftskiva med vin, ost och film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0