Smålandet

Nu var det aplänge sedan jag ens rörde mitt inlogg på den här bloggen.
Sommaren är till för sociala sammanhang utanför internet.

Dessvärre föll hela min "solbränna" av i söndags när vi hade bastukväll med öl hos Lisa på landet.
Torsdag till måndag spenderade jag i småland med fina människor runt omkring mig.
Vi började förfesten lite smått i ett mysigt öltält i hamnen i oskarshamn, dagen därpå. Fredag, var vild och avslutades i en äcklig fontän. Jag vet inte hur vi hamnade där, men det gjorde vi tydligen.
Lördagen spenderades i Kalmar i hippie-huset hos Gaslanders och senare ute på KM.

Men tjejkvällen hos Lisa slog nog de andra dagarna ändå, med en hel massa girly talk i bastun.





Mitt lilla cpmongo som bet mig två ggr i låret. Har fetaste blåmärkena som numera har skiftat färg till gul/grönt istället för blå/lila. Tack för den och snart igen (inte bitas dåråååå) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0