Hejhejhejhejhej

Alltså. shit pommes pannkaka.
Fatta att ungefär vid den här tiden om en vecka så är jag hos min bästaste vän.
I USA.
Det är helt otroligt. tiden går så j*vla snabbt.
Har inte sett henne på 5 månader snart och .. yiiiiiiiiiiiiiiiiiiiha. Here i come.
Eller som vi skulle sagt på ösch-öt-schka Heiiiir aj cöm.

Och så lägger vi på ytterligare två dagar på det så befinner vi oss i florida.
Orlando. Och springer som barn på disney world i två hela dagar.

Har inte riktigt fattat något.

Jag ska fan åka flygplan ensam också. aaah, helt ensam är jag kanske inte förhoppningsvis är det några andra passagerare. annars hade jag fan börjat undra.
Har fixat så jag får sitta i en "zon free from nuts".. Är det någonslags glas-sluss man får gå igenom då eller? Kanske en saneringsbur imellan? Annars ser jag faktiskt inte någon vits med det hela.
Haha. men aja, det var det enda de snälla människorna från DELTA kunde fixa åt mig.
Mat utan ägg kunde jag också få, men det var inga garantier att det var fritt från nötter dårå.
Så jag ska äta "på egen risk".
Också en väldigt intressant punkt, på egen risk?
Om jag nu väljer att äta så innebär detta, nödlandning, förseningar, osv. Sååååååatteh. man kanske skulle jävlas lite för att fördriva tiden?
Det blir att ta med sig matsäck ala skogspromenader med skolan.

Skitsamma. Jag strunta i att äta bara jag får svulla subways så det står härliga till när jag kommer.
På tal om svulla så kanske jag lyckas gå upp de resterande 3 kilona under dagarna för att nå mitt mål som jag numera börjar bli lite tveksam över.
Har faktiskt lagt på mig 7 stycken på fem månader! Allt hamnar dock på magen och yttepyttelite på tuttarna.
Men vafan. lite armar vore ju inte fel tack!!

Nej, nu borde jag avsluta innan jag går in på allt för privata saker ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0