Kom igen eller aldrig

Min kropp skriker efter energi och hjärtat bemödar sig inte direkt med att slå några extra slag.
Lever på mina vänner, deras glädje och energi får mig att gå runt på vaken tid. Den lilla vakna tid.
Vill hitta det där som sparkar igång mig, får mig att studsa upp ur sängen på morgonen eller se fram emot något. Numera består mitt liv av spontanitet.

Morgondagens enda plan är att gå till skolan och hämta min studentmössa, hoppas att den ger mig lite motivation.
Religionsarbetet idag var inte speciellt motiverande.

Hittade en klänning som jag vill ha, huuuuuuur fin som helst. Men det enda tillfället man skulle använda en sån är på typ balen. Så därför måste jag gå på den nu.  Letar studentklänning bara för att det inte är så lång tid kvar.





Saker faller på plats i lägenheten men inuti mig är allt kaos.
Bor i alla fall i en trygghet även om den är hemsökt.
& har mitt frihet på några kvadratmeter.

Söker efter något jag egentligen kunde haft.
Vill bli omfamnad av livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0