What are words if you really don't mean them?

.. When you say them?


Detta har blivit en klagomur. Tur att mina läsare är SÅHÄR många. Duh, not!
Dagarna spenderas i min morgonrock med en kaffekopp i ena handen och tvdosan i andra, för det mesta.
Min bergodalbana är en blandning mellan nån fjantig barnkarusell på liseberg och den värsta karusellen jag åkt på Six flags. Inte speciellt spännande men med dom vidrigaste nedförsbackarna.

Jag är så jävla glad över mitt hem och enda trygghet.
Över nyfunnen vän som jag kan prata med. Jossitoss, du är fin.
Över andra jag hittat tillbaka till. Malin, snart är det fredag.
Och att jag fått träffa ett av alla guldkorn två helger på mindre än en månad.
Att min nedräkning för Karins ankomst börjat kicka igång.
Min mamma som alltid kommer vara världens bästa för mig. Och pappa är alltid pappa och jag kommer förevigt vara pappasflicka.

Mindre glad är jag över studenten som snart är här.
Mina misslyckanden gång på gång.
Alla misstag och ångerfyllda moment som dyker upp i livet.
Och att jag bara har pommes att äta till den 25.


Men, det finns folk som har det värre och inte klagar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hjärtat då, Jag har alltid funnits här och kommer alltid att göra det. Jag finns alltid här om du behöver prata, en axel att gråta mot, en mur att slänga allt på eller bara behöver en trygg famn att få en kram av. Du vet att du betyder mycket för mig Jempan, och jag bryr mig om dig. Du vet vart du hittar mig :) Kommer snart till dig då ska du få en bamse kram! Kärlek ♥

2011-04-15 @ 17:52:28
URL: http://rosanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0