Flytt

Uppdateringen sker även fast med långa mellanrum.
Kommer säkert ha sjukt mycket tid över till djupa tankar och långa texter i lägenheten.
Fick nyckeln igår, det var en konstig känsla.
Jag har ju sett den en gång innan, då var jag i extas och ville ha alla lägenheter jag tittade på, blev förälskad direkt.
Igår hände något annat. Även fast bilden förändrats och jag hittade småfel som jag vill ändra på direkt så såg jag ändå något fint. Här ska jag bo, bygga ett eget hem och stormtrivas.
Det finns något lugn i allt. Mina fina trägolv, mitt höga tak, ljusa väggar och att köket inte är i perfekt skick.
Självklart behövs det lite fix och trix, men potentialen finns för att jag ska vilja stanna där i en längre tid.


Idag har jag adressändrat.
Imorgon ska vi till banken och betala sista på lägenheten och sedan ska jag och mamma måla en vägg och ett köksbord i lägenheten.
Flytten sker till helgen. Packandet går sådär, har ett par kartonger. Faktiskt fler än vad jag tänkte att det skulle bli.

Vill gå på loppis och hitta konstiga saker att placera i lägenheten.
Längtar efter min lila bäddsoffa och att allt ska vara på plats.


Snart får jag bjuda hem på kaffe eller ha vinkvällar <3

Mest ser jag fram emot karins ankomst dock.
Planerar en Kakan och Jenny helg.

Kommentarer
Postat av: k

Pussen, vi ska ha mys, laga mat, dricka vin och bara vara. Längtar också.

Din lya kommer bli så fin!!! <3

2011-03-03 @ 18:48:17
URL: http://frontalkrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0