Hej bloggen!

Ja, då har man ännu en gång drabbats av sjukdom och ligger på dödsbädden.
Gnällig som fan blir man.
Traskade runt en hel kväll i sinnesförvirring på ikea. Gick fram och tillbaka mellan avdelningarna. Hade en lista, men glömde totalt bort vad jag skulle köpa.
Spenderade massa pengar på prylar och när jag kom hem stod febertermometern på 38,5.
Förstod inte varför Tessa tyckte jag gick på autopilot. Fick i alla fall lite ikea mat i magen, tur det.
3 dagen i feberyra, rastlösheten kryper i ryggraden på mig.
Har tecknat idag. Förvånat min mamma igen.
Hon fick ju en tavla i julklapp som jag gjort (min första), blev inspirerad av min bästa väns kreativitet till julklappar och det var ett billigt alternativ (Ja, jag är skit snål).

Insett att jag med lite mer fantasi och lust ändå är rätt ok på det där. fascinerande att tycka det om sig själv.
Har å andra sidan inte fått respons av någon annan än min mamma och alla vet ju hur mammor är.


Och annars då?
Räknar ner dagar till flytten.
Till min egna lya.

43kvm ren kärlek och fristad.
Planerar inredning och har största beslutsångesten någonsin.
Längtar till att få bjuda hem folk på kaffe och skitsnack.
Sitta i fönstret ut mot promenaden och dricka ett glas vin.
Göra vad jag vill, äta när jag vill, ha jätte nära till badhuset och komma igång med träningen.
Kanske skaffa mig en levande växt och ta hand om? Nä, nu gick jag fan för långt.

Sen längtar jag till nästa helg, då åker jag och becksson till Wales, Cardiff.
Skiter i allt och dricker billig öl. Alla vet att svenskar älskar billig öl.
Kanske får man känna sig lite exotisk också, det är alltid trevligt.

Sen efter det blir det nog inga större äventyr innan studentveckan, jo till oskarshamn och hälsa på linda & jönköping till fia för lite bongobar och kaos.


Finns en hel del att vara glad över just nu faktiskt, en hel del som irriterar mig också.
men drar mig för att låta det ta över, har lärt mig att sånna människor inte har i mitt liv att göra.
Visst är det väl skönt? Att få välja vilka man vill ägna sin tid och energi åt.




Det var en lång, säkert urtrist uppdatering. Men jag ville bara säga hej!



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha ja nu gick du verkligen för långt! Levande växter jenny hallååå är du 50!?

2011-02-11 @ 18:16:21
URL: http://rosanyanser.blogg.se/
Postat av: kaka

Nääe men guu vad glad jag blir av en uppdatering här! Känner att jag gått in alltför många gånger utan nya resultat. Låter kanon hjärtat. Vill se bild på vad du målade/tecknade/ritade!! :D Nyfiken. Vet ju att du är duktig som fan.



Saknar dig som vanligt. Kommer och dricker vin i fönstret med dig snart.

Skriv mer mer mer. Älskar dig till tusen.

<3

2011-02-15 @ 07:49:55
URL: http://frontalkrock.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ni två är för fina <3 Älskade älsklingar! Blir glad av kommentarer

2011-02-28 @ 22:13:15
Postat av: Joss

Stor du har blivit lille vän! :)

2011-03-17 @ 22:17:49
URL: http://josstollin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0