hjärntvätt

Den senaste månaden har varit ett underbart kaos.

Jag blev förälskad i en kille på två sekunder som försvann lika snabbt.
Klyschigt som det ska vara hade han allt.
Ögon att drunkna i, ett leende som smittar, hans händer var överallt och han hade så mycket att ge.

Men han var inte säker på om jag var den som skulle få.


Jag var i södra Italien, i paradiset.

Hade kvalitets tid med de två människor som har fostrat och skulpturerat mig.
Som gjort allt för att jag ska slippa mer kaos än vad jag själv redan är.
Lärde känna en människa som delade med sig av livets upplevelser och visade några.
Badade i det turkosaste vatten jag någonsin skådat och drack mängder med gratis vin och drinkar.
Orsakade en bilkrock eftersom italianos tydligen tycker mina föräldrar gjort ett "välgjort" (för att citera) jobb med mig.




Har fått jobba i helgen, det var befriande att låta tankarna fokusera på annat.
och snart åker ansökan om kurser till komvux in.

Hela kvällen har gått till att fundera.
Ju mer jag funderar, desto mer förvirrad blir jag.
Hittar ingen klarhet någonstans.

utåt sett ser allt bra ut..

.. i mitt organiserade kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0